Active Beauty
Коледна магия в кадри: Как празничната кампания на dm бе заснета в България?
текст:
Сподели с приятели: Масово актуализиране
Надникнете зад кулисите с DODO - рекламната агенция на dm

Коледна магия в кадри: Как празничната кампания на dm бе заснета в България?

С радост обявяваме, че Коледната кампания на dm е заснета в България! В чест на това вълнуващо събитие поканихме основателите на креативната агенция DODO, която стои зад концепцията и реализацията на фотосесията да разкажат в едно любопитно интерво повече за процеса на работа, вдъхновението зад избраните места и как екипът е преодолял различни трудности, за да създаде магията на Коледа на българска земя. Освен това DODO повдига завесата и разкрива любопитни тайни от снимачната площадка, предоставяйки ни уникален поглед зад кулисите на този вълнуващ проект. Научете повече за него тук!
Рекламната агенция DODO е основана през 2020 година във Виена от Катерина Маун и Георг Файхтингер, двама от най-награждаваните творци в Австрия. Агенцията успява през последните 6 години да привлече клиенти като dm International, oekostrom AG, Schlumberger, karriere.at, bellaflora, Humanic, Ottakringer, Женски приюти във Виена, Регионални медии Австрия, GIN, Habsburg Kleidermanufaktur и много други известни клиенти като водеща креативна агенция за брандове.

Каква беше творческа концепция, която искахте да предадете с тези коледни кадри?

Цялата коледна кампания е изцяло под знака на #ganzich и аспекта на ценните отношения, които оформят всички нас и ни правят хората, които сме. Особено по празниците искаме да се замислим колко е важно да сме част от общност.

Според какви критерии бяха избрани българските участници? Каква идея стоеше зад техния образ и роля в снимките, за да се постигне желаното въздействие?

Винаги работим с международни продукции, които на базата на нашата концепция търсят най-подходящите локации за снимки и заснемане. Тук България се оказа отличен избор, не само заради професионалната инфраструктура и опит във филма и фотографията, но и заради страхотния подбор от таланти. Съставихме актьорски състав, който да символизира разнообразието, което dm ежедневно приветства в качеството им на ценни клиенти. Особено ми е приятно да си визуализирам възрастната двойка от България, която много емоционално изигра своята роля.

Как бяха избрани специфичните места/локации в България и какъв подход се следваше при избора на реквизит, за да се създаде желаната празнична и уютна атмосфера?

Локациите също бяха избрани чрез местната продукция и съгласувани с режисьора и DODO. Тук, разбира се, инфраструктурата с големите, много професионални филмови студия в София беше перфекта - всички наши идеи бяха възможни за реализация. Също така търсихме каменоломна, която абстрактно да символизира сняг и намерихме такава край София.

Можете ли да ни посочите някои специфични предизвикателства, с които се сблъскахте по време на снимките в България и как ги преодоляхте?

Особено предизвикателство беше, ако трябва да сме честни, времето. Цялата седмица, в която бяхме на място, или вали сняг, или дъжд. И двете не бяха много полезни за нашата концепция за слънчев зимен ден. Трябваше да изберем един ден за снимки в каменоломната, въпреки че не бяхме сигурни дали времето ще ни е благоприятно. Но продукцията извади късмет и този ден беше слънчев и топъл. Така успяхме да заснемем точно снимките, които искахме.

Как организирахте и координирахте целия процес, включително комуникацията с фотографския екип, стилистите и участниците на място в България?

Организацията на такава продукция винаги се осъществява чрез професионална филмова продукция, която координира всички процеси, съгласува се с DODO и dm и осигурява безпроблемното протичане. В нашия случай това беше Stink Films от Берлин.

Кои са най-важните изводи или поуки, които извлякохте от реализирането на тази кампания в България и как могат те да се приложат в бъдещи проекти на dm?

Понякога трябва да поемеш риск, особено що се отнася до времето. И в България определено биваш възнаграждаван за това!

Беше ли събрана обратна връзка от участниците относно работния процес и атмосферата по време на снимките и как тя може да бъде полезна за подобряване на бъдещи проекти, реализирани в България?

Както казах, процесите и организацията бяха изключително професионални и можем да си представим отново да снимаме в България, ако това е предвидено и изисквано от креативната идея. Целият екип се чувстваше много удобно в София! Надяваме се, че Ви е било интересно да откриете как се създава празничната атмосфера и какво стои зад красивите кадри, които ще зарадват всички любители на Коледа!

С този проект екипът на DODO ни показа, че съчетаването на професионализъм, творчество и смелост да поемеш рискове е ключът към успешната реализация на всяка идея. Коледната кампания на dm, заснета в България не само подчертава красотата на празника, но и силата на сътрудничеството и уважението към местните таланти. Особено вълнуващо е, че всички участващи лица в този проект са българи, което придава автентичност и топлина на всеки кадър. Благодарим на DODO за споделените истории и поглед зад кулисите — истинска наслада за всички, които обичат Коледа и висококачественото творческо съдържание.

Желаем Ви топли и уютни празници!

Моля, опитайте с други търсителни термини. Споделете статия в Pinterest